Welkom bij MarketingCarriere
Marketing van financiële producten en diensten is complex. Met een historisch laag vertrouwen, technologische invloeden en nieuwe wetgeving, biedt de sector unieke kansen voor gespecialiseerde marketeers. Iets voor jou?
Jouw bron voor kansen, kennis en connecties in het Marketing vakgebied
Nieuwste vacatures
Op zoek naar een nieuwe uitdaging in ons vakgebied? Ontdek de laatste vacatures die klaarstaan om jouw
talent en expertise te verwelkomen. Grijp deze kans om je carrière naar een hoger niveau te tillen!
Rabobank
4.516 - 6.449
Medior
Utrecht
As a Product Manager Housing, you are a crucial linking pin to implement changes for the acceptance, offering and handling of Rabobank mortgages using our mid-office applications.
OOM Verzekeringen
3.752 - 5.322
Medior
Rijswijk
Ben jij een technische denker met oog voor het proces en de klant? Kom dan werken bij OOM Verzekeringen. Wij helpen mensen wereldwijd met slimme verzekerings-oplossingen. Onze klanten hebben vaak...
ARAG
4.150 - 6.521
Medior
Leusden
Jouw kennis, onze toekomst: ontwikkel ons productportfolio van morgen! Als Productspecialist bij ARAG ben je verantwoordelijk voor het (door)ontwikkelen, beheren en verbeteren van ons assortiment aan rechtsbijstandverzekeringen
De Hypotheker
3.500 - 4.800
Junior, Medior
Capelle aan den IJssel
Als Content Marketeer ben je binnen het team Marketing & Communicatie verantwoordelijk voor de online content van De Hypotheker.

Plaats jouw vacature en vind de perfecte kandidaten!
Careerguide biedt jou het ideale platform om je vacatures te promoten. Je vacature wordt niet alleen zichtbaar op relevante niche vacaturebanken, maar wij benutten ook social media om je bereik te maximaliseren. Zo bereik je de juiste kandidaten, waar ze ook zijn.
Nieuwste artikelen
Ontdek onze top selectie van artikelen, interviews en blogs over de meest actuele onderwerpen in ons
vakgebied. Laat je inspireren en prikkel je nieuwsgierigheid met nieuwe inzichten. Duik erin en ontdek
wat er te leren valt!

Nieuws
10-03-2025
Praten met robots: hoe machines onze communicatie veranderen
Steeds vaker praten we niet alleen met mensen, maar ook met machines. Denk aan chatbots bij de klantenservice, Siri op...

Jochen Peter

Nieuws
07-03-2025
“Wat je wanneer communiceert, dat momentum is zó belangrijk”
Het vernieuwde stelsel vraagt om een andere manier van deelnemercommunicatie. De belangrijkste reden hiervoor? De persoonlijke pensioenpot. APG heeft de...

Gineke van Loon

Nieuws
06-03-2025
“We moeten van HOE-dan naar DOE-dan”
De transitie naar een duurzamere wereld is in volle gang. Verzekeraars willen vooroplopen in deze transitie, maar vragen zich ook...

Derk Loorbach